Πολιτική Επιστροφών

Πολιτική Επιστροφών Ελαττωματικών Προϊόντων

 

Το www.maxilarishop.gr  δίνει τη δυνατότητα επιστροφής προϊόντων σε χρονικό διάστημα 15 ημερών από την ημέρα που αναγράφεται στην απόδειξη.

Εάν επιθυμείτε να κάνετε επιστροφή, επικοινωνήστε πρώτα μαζί μας μέσω email στο info@maxilarishop.gr ή καλέστε μας στο 0030 27410 38366 για να σας καθοδηγήσουμε για την διαδικασία.

 

Πολιτική Επιστροφών Μη Ελαττωματικών Προϊόντων

 

Απαραίτητη προϋπόθεση για να γίνει δεκτή η επιστροφή ενός προϊόντος από το τμήμα ελέγχου μας είναι να πληροί τις παρακάτω προδιαγραφές:

1) Να μην έχει χρησιμοποιηθεί.

2) Να μην έχει αλλοιωθεί η συσκευασία του.

3) Να μην έχει πλυθεί.

4) Να μην έχουν αφαιρεθεί τα ταμπελάκια του.

5) Να συνοδεύεται το προϊόν από την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο.

6) Να έχει συσκευαστεί ώστε να αποφευχθεί οποιαδήποτε αλλοίωση ή φθορά κατά τη μεταφορά του.

 

Από την πολιτική επιστροφών εξαιρούνται τα μαξιλάρια ύπνου.

 

Ο πελάτης καλείται να επιστρέψει τα προϊόντα που επιθυμεί, κάνοντας χρήση της εταιρίας courier από την οποία τα παρέλαβε και με χρέωση δική του.

Η νέα παραγγελία που θα του αποσταλεί θα έχει επιπλέον χρέωση μεταφορικών 3,00 ευρώ.

Εάν επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων, θα αφαιρεθούν από τα χρήματα που θα σας επιστραφούν

Σε περίπτωση χρήσης άλλης εταιρείας courier τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη.

 

 

 

Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος, υπάρχουν δύο δυνατότητες:

α) Αντικατάσταση με το ίδιο ή αντίστοιχο προϊόν,

β) Επιστροφή μετρητοίς όλου του χρηματικού ποσού που αντιστοιχεί στην τιμή πώλησης του προϊόντος.

 

ΠΡΟΣΟΧΗ: Η επιστροφή των ελαττωματικών προϊόντων γίνεται αποκλειστικά με την εταιρία courier από την οποία παραλάβατε, χωρίς καμία επιβάρυνση μεταφορικών.

Η διεύθυνση στην οποία πρέπει να επιστραφούν τα προϊόντα είναι:

Κυρά Βρύση Κορινθίας, Τ.Κ. 20100

 

Σε προϊόντα που έχουν υποστεί μεταποίηση, μετά από απαίτηση του πελάτη, δεν υπάρχει δυνατότητα επιστροφής.

Το ηλεκτρονικό κατάστημα www.maxilarishop.gr διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί ή να αλλάζει τους όρους και τις προϋποθέσεις επιστροφής προϊόντων.